Kvällen

Efter jag skrev inlägget nedan, började jag skriva på min berättelse (engelskan) så det känns skönt att ha kommti en bit på vägen med allt. Efter det körde jag och pappa och handlade lite frukt till mig, sen gick jag en lång runda med hundarna, det är ju så otroligt härligt väder ute och Zinga har lärt sig att gå bra nu också. Nyss åt jag kinamat(rester från innan idag). Det är ungefär vad som har hänt.



Har bestämt mig för att stanna hemma från skolan imorgon, har börjat hostat ännu mer så jag vill inte riskera att smitta ner gästerna, det får man bara skit för sen. Så det blir vila imorgon, återstår och se hur det blir på tisdag.

Nu tänkte jag sätta mig ute på terassen, eller varför inte lägga sig i hängmattan, det är så härligt.


Kommentarer
Postat av: louise

hoppas du blir frisk snart gumman!

krya på dig <3

2009-04-26 @ 20:32:11
URL: http://nannalouiise.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback