Jag lever!

Jag tänkte bara skriva att jag lever. Har ju haft en liten "paus" från bloggen sen igår då jag sov borta inatt, men nu är jag iaf hemma:) Var i Malmö med tåget lite innan 20, där pappa väntade med Zinga som varit hos veterinären idag och fått sin sista spruta. När jag kom hem gick jag ut en liten runda med henne och nu sitter jag här.

Ska faktiskt ta bort sminket direkt och lägga mig i sängen, och titta på någon bra film. Det blir bra det:)

Imorgon är bloggen igång som vanligt igen:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem var du hos? pojkvän kanske hihi :)

2009-04-07 @ 21:51:34
Postat av: louise

åh, tänk om vi hade kollat på film tillsammans nu !!



ska kolla på beck i min ensamhet nu



<3

2009-04-07 @ 21:51:47
URL: http://nannalouiise.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Vart va du nånstans? :D Hos vem asså?

2009-04-07 @ 23:42:51

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback