Härligt väder!

Man hinner med mycket när man är hemma och är sjuk, men det är ju inte så konstigt eftersom man enbart är hemma haha, ganska logiskt. Efter jag hade lagt in alla auktioner på tradera, röjde jag upp här på rummet, det såg ut som ett krig med alla kläder och skor. Så nu är här fint igen. Sen blev det lite lunch och nyss gjorde jag rent till Panda. Alla djuren har varit ute idag igen, Bella och Zinga gick runt på gräset och Panda fick sitta i sitt galler och äta gräs:) Själv stod jag och tittade på i min pyjamas och håret åt alla håll, men vem orkar egentligen byta om när man är hemma och är sjuk?

Ni får stå ut med att det blir lite tråkig uppdatering idag och imorgon ( ska vara hemma då också ) utan bilder osv. Men jag vill inte fota mig själv så som jag ser ut.


Härligt väder är det idag också!

Kommentarer
Postat av: louise

SV: Jo det gick bra faktiskt, det var roligt :)

vi hörs på msn sen :) <3

2009-04-27 @ 16:40:32
URL: http://nannalouiise.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback