Godnatt

Det blev inte så mycket tittande på "Adam & Eva", ist duschade jag och var ute med Zinga. Nu sitter jag här i sängen och tittar på "Fyra veckor i juni" som går på svt2. Ska strax stänga ner datorn när jag pratat klart med folket på msn.



Imorgon ska jag upp tidigt, 07.45 närmare bestämt.. jättejobbigt, men jag har något kul att se fram emot iaf:) Nämligen Växjö!! Ska packa det sista och göra mig i ordning för sedan ta tåget till växjö. Jag ska försöka hinna med en uppdatering imorgon innan jag åker, annars får ni det när jag kommit fram, så får jag låna louise dator:)

Så...godnatt:)

Kommentarer
Postat av: Sofia

sov gott :)



förresten; rösta gärna på min blogg om du gillar den. står mer i min blogg :)

2009-04-09 @ 23:57:54
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback