Godmorgon/godmiddag!

Vaknade lite över 11 av att mamma kom in med en lycklig Zinga som slickade upp hela mitt ansikte. Var riktigt skönt att sova så länge, har ju inte gjort det sen jag skaffade Zinga. Nyss åt jag frukost och ska strax börja göra mig i ordning. Jag och mamma ska nämligen ner till stan då jag ska boka tid för nagelbyggning och tatuering:) Ja ni läste rätt.. jag ska tatuera mig:) Första veckan på sommarlovet ska jag försöka hinna med, eller samma vecka vi slutar, så den får läka över lovet eftersom jag går HR.



Senare idag ska jag följa med Karolina och hennes barn på en sak här i Trelleborg, så jag vet inte riktigt när jag kommer hem.

Nej nu måste jag skynda mig här!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback