Fruktkväll

Usch så mätt jag är nu, har ätit hur mycket frukt som helst så nu mår min kropp bra efter alla c-vitaminer:) Jordgubbarna var dock inte så goda, smaklösa och hårda. Kollade på "Du är vad du äter" innan och nu sitter jag på mitt rum och har "Efterlyst" på i bakgrunden, ska bli intressant att se alla dom som varje dag försvinner utan anledning. Det måste ju ärligt ligga något bakom det. Psykiskt sjuka? Mördade? Bortrövade? Allt har ju ett svar!

Här kommer lite bilder från kvällen:


All frukt


Drack såklart vatten för att vara så nyttig som möjligt


Zinga underhöll mig med




EHHHH???? Denna bilden var lite läskig:P


Till slut blev det bra:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback