Frågestund!

Dom senaste veckorna har min statistik bara gått uppåt, jag vet inte var jag fått dom nya läsarna ifrån men kul är det:) Hoppas ni stannar också.

Så varför inte ta en liten frågestund när jag har så "många" läsare? Ni får fråga hur mycket ni vill till imorgon, jag säger till när det är stopp. Jag svarar på frågorna i en videoblogg imorgon, och dom jag tycker är okej kommer jag svara på.

Fråga nu allt ni undrat över, hur lång jag är, varför jag gjorde så, vad jag tycker om den eller det osv. Ni kan nog bättre än jag:P



FRÅGESTUNDEN ÄR SLUT!

Kommentarer
Postat av: Rebecca (Lipgloss, girls best friend)

Mysig bloggdesign :D Hoppas du har en kanon kväll! :)

2009-04-08 @ 19:29:01
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem var du hos för någon dag sedan??:))

finns det någon hannes i din klass? vem är det o hur är han ?

kan nt du ha fler EFIt?

vf umgås nt du med pernilla mer?

puss, bästisblogg

2009-04-08 @ 20:14:37
Postat av: E.

vad vill du bli när du gått ut gymnasiet ? jag har nog redan frågat detta, men har glömt (:

2009-04-08 @ 21:35:52
Postat av: Anonym

vad e din drömbil??

2009-04-08 @ 21:42:44
Postat av: L

vad e det sjukaste du gjort??

2009-04-08 @ 21:44:31
Postat av: m

vad ska en kille ha för att intressera dig??

2009-04-08 @ 21:47:26
Postat av: å

tänker du skaffa barn??

2009-04-08 @ 21:48:11
Postat av: bengt

ska du gå på sommarrock svedala??

2009-04-08 @ 21:51:48
Postat av: Anonym

vad tycker du om "storbloggarna" klicka in på bloggportalen o välj kenza, stinalee, kissies, blondinbella och lisaplace :)

2009-04-08 @ 22:21:00
Postat av: Tess

Ska du operera dina läppar eller bröst?

Tjänar du pengar på bloggen?

Vem var du hos över natten? :P

Hur är din relation till dina föräldrar?

Har du syskon?

Hur har du förändrats sen du började blogga och nu?

Vad tycker du om päls?

Vad använder du för smink?

2009-04-09 @ 00:15:52
Postat av: Anonym

Hur många pojkvänner har du haft och ser du någon just nu?



När fyller du år?



Hur lång är du?



Hur mycket väger du?



Kan du prata om vad som helst till dina föräldrar & vänner?



Hur många kompisar har du?





Kramar!

2009-04-09 @ 00:19:13
Postat av: JT

det var under en videoblogg du visade Linda Rosing i en tidning och kommenterade hennes utseende ganska starkt. Men nu läser man att du själv vill skönhetsoperera dig... Inte för jag själv tycker Linda Rosing är någon skönhet, men jag undrar hur du tänker?!

Varför vill du skönhetsoperera dig? Är du inte nöjd med ditt utseende? Jag menar, större läppar och större bröst gör ingen skillnad och det ser inte äkta ut..

2009-04-09 @ 00:28:49
Postat av: Anonym

Är du på diet eller har du tänkt att gå ner?



Om du bantar, mycket har du tappat i vikt?



Vilket är snyggast: string eller vanliga trosor?



Vilka länder har du besökt?



Ska du på semester i sommar? Inom sverige eller utomlands?



Hur många besökare har du?





Kramar





2009-04-09 @ 12:14:41

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback