10 saker ni kanske inte visst om mig..

♥ Jag vill pierca tungan och tatuera mig på 3 ställen, men vågar inte
♥ Jag är extremt rädd för insekter, men främst getingar och humlor
♥ Jag älskar allt som har med rosa att göra
♥ Jag är utseende fixerad
♥ Jag hade bytat program om det inte varit för att jag hade tagit studenten 1 år senare
♥ Jag vill ta mitt körkort nu
♥ I framtiden vill jag arbete inom tv eller radio
♥ Jag älskar skor, smink och kläder
♥ Jag hade kunnat tänka mig att flytta hemifrån redan nu
♥ Jag är en storstadstjej

Som vanligt ville inte picasa med mig, så det fick bli såhär tråkigt, men hoppas ni står ut ändå:)


Kommentarer
Postat av: E.

sjukt snygga brillz! jag vill köpa likadana :D

2009-04-08 @ 21:37:53

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback