Samtalet.

Slutade vid 2 idag, kom hem och fixade en bakad potatis med grönsaker, gräddfil och kryddor. Sitter nu här och dricker lite saft och kollar runt.

Jag har fortfarande inte fått reda på om jag fick jobbet eller inte, dom har alltså inte ringt.. och ska jag vara ärlig så tror jag inte dom gör det heller, för "normal" företag tar allt sånt på fm. Menmen, jag har en annan god nyhet :)

Jag fick ett samtal i fm och trodde helt klart att det var dom som skulle ringa idag, men ack så fel jag hade. Det var från McDonalds som frågade om jag fortfarande var intresserad av ett jobb och visst var det jag det :) Så imorgon 14.15 ska jag på arbetsintervju där. Hoppas verkligen jag får det jobbet, för jag tror jag dissar dom andra, eftersom jag vet att jag inte kommer få ett regelbundet jobb där, för då hoppar man bara in när någon är sjuk osv.

Håll tummarna helt enkelt för mig imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk på att i och med du hoppar in när någon är sjuk osv, kan du få jobba kväll. Inte kul att gå i skolan och sen jobba till tolv på natten.



Ha en bra dag :)

2008-09-22 @ 16:53:10

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback