Min roliga lördag!

Sorry för den dåliga uppdateringen idag, har tänkt på er hela dagen men har nästan inte varit hemma. Mina planer för lördagen ändrades helt:)

Jag åkte ner till stan 11.30 och fixade brynen, var klar kl 12, då kom Mamma och Pappa ner så handlade vi lite grejer. Sen träffade jag Pernilla i stan vid 13 tiden så vi gick och åt på donken, snackade skit och shoppade lite. Åt även glass och sen tog vi bussen hem 15.10. När jag kom hem övningskörde jag lite med Mamma och Pappa, gick faktiskt riktigt bra idag:) Sen vid 17 tiden cyklade jag till Mormor och Morfar och hälsade på lite, dom kom hem från Sthlm igår så jag gav Mormor en födelsedagspresent eftersom hon fyllt år i veckan. Så vi har precis kommit hem därifrån och just nu har jag marsvinen ute.

Dagen har varit jätterolig men än är den inte slut:) Ska ut och köra på området en gång till nu efter jag är klar här, sen ska vi köra ner till stan och äta lite middag. Jättetrevligt!

Hoppas ni haft en lika bra dag som mig. Tyvärr hade jag inte kameran med mig idag eftersom jag inte visste att det skulle hända så mycket, men ni överlever nog ändå:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback