Lång och jobbig dag.

Äntligen kan jag sitta ner och slappna av, denna dagen har varit otroligt jobbig. Började dagen med att stressa till skolan, kom precis till när vi började..kl 8. Sen hade vi långa och jobbiga lektioner, och slutade kl 4. Har ätit dåligt och det blir inte bättre när man går länge i skolan, men jag äter inget godis mer på vardagarna, det var äcklig skolmat och jag hade inga pengar med mig.

Men nu är jag iaf här, direkt när jag kom hem började jag  med maten som fick bli paj med sallad och vitlöksbröd så nu är jag mätt igen:)

Ikväll ska jag bara slappa, har inga läxor så det är skönt:)

Nu ska jag ta ut marsvinen och sen köra till konsum, puss.

Kommentarer
Postat av: Ulrika Axelsson

Nu har jag läst i din blogg! :)

2008-09-03 @ 18:52:00

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback