Kort dag!

Ja jag är redan hemma, slutade redan vid halv 12 för min lärare skulle iväg på ett möte. Så då cyklade jag till min andra skola (jag går på 3 st) och hämta min engelskbok som låg i mitt skåp. När jag kom hem åt jag pannkakor som snälla mamma hade gjort eftersom jag struntade i skolmaten. Och nu har jag precis gjort lite läxor, engelskläxan är klar, har lite kvar på köksmatten och så har jag en läxa kvar, nämligen jag ska göra en kall och en varm sås så ska man skriva om det. Rätt onödigt och jag kommer säkert göra helt fel, men jag gör så gott jag kan helt enkelt.

Idag blir det att bara slappa, orkar inte göra någonting..precis som alla andra 365 dagarna;)

Kommentarer
Postat av: Sarah sj

härligt med kort dag :p

2008-09-08 @ 13:01:35
URL: http://sarahsj.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback