Hemma från träningen!

Puuuuh vilken jobbig träning det var idag. Första efter sommarens uppehåll och fy fan rent ut sagt vad dålig kondition man får av att inte träna på bara 10 veckor, det är helt sjukt. Men jag trodde det skulle vara värre än vad det var, men det är kanske för att jag varit ute och gått, åkt rullor och sånt och inte bara suttit som jag gjort andra somrar. Dessutom var jag själv i gruppen idag så jag fick kämpa extra mycket och just nu har jag grymt ont i en muskel i högra armen, som jag enbart använder till tennisen, så jag lär ha träningsvärk imorgon. Ont i tummen har jag också haha :P Men nu ska vi inte klaga, det var roligt att spela och skönt att komma igång:)



Nu ska jag ta ut marsvinen samtidigt som jag ska plugga lite. Vi hörs senare. Puss


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback