Hejsan!

Hej alla läsare.

Nu är jag hemma från skolan och båda proven är avklarade, sååååå skönt. Känns som en sten har fallit bort från min kropp. Matteprovet vet jag faktiskt inte hur det gick, det kändes bra..men när jag hade gjort det och satt ute i korridoren med några andra tjejer kommer min mattelärare ut och säger att vi gjorde många slarvfel, så där blev man osäker igen. Men jag håller iaf tummarna på att jag får godkänt, 12 poäng var godkänt och det var två delar. Det borde inte vara så svårt att komma upp i.

Andra provet var mikrobiologi där jag varit som mest nervös. Men det gick bra, vi gick igenom rätta svaren till frågorna och som jag fattade det som hade jag bara 1 fel :)

På lunchen gick jag hem till min Mormor och Morfar och åt middag precis som förra torsdagen :) Men dom bor precis bredvid skolan och dessutom hade jag 1 h och 40 min lunch. Så där fick jag pannkakor och så pluggade jag lite:)

Senare idag blir det träna mellan 17-18 och SLAPPA:)


Lite bilder från min sista lektion idag, nämligen svenska

Här skrivs det, en intervju...


Det var ganska tomt i klassrummet, vi var typ 6 st..resten är "sjuka".


Viktig information som finns på våra bänkar. Du vet väl hur du ska sitta?;)


Detta fönster är mitt nöje dagarna igenom:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback