Hej Hopp!

Hej, äntligen är jag hemma. Slutade 14.50 idag, cyklade direkt ner till stan där Mamma var. Handlade lite mat inför imorgon då vi ska kustvandra med klassen. Dom tror seriöst att hela klassen ska gå den, vi kommer säkert bara bli 10 st. Men jag ska iaf gå, jag är duktig flicka :P När vi kom hem åt jag min paj som jag köpte i stan och nu sitter jag här. Om en timme ska jag träna tennis och sen blir det att plugga :( Nu har läxorna och proven smått börjat komma. Har två prov nästa vecka och redan 3 läxor. Usch. Men det är bara att ta tag i det i god tid så blir det inte så jobbigt...får jag hoppas.

Vet ni vad det är för datum idag, 11/9. Min direkta tanke är 911 och Anna Lindh. Visst är det så för dig med? Idag är det 7 år sen 911 inträffade och 5 år sedan Anna Lindh blev mördad. Det är helt sjukt. Två såna stora saker på ett och samma datum. Tur iaf det inte var under samma år. Jag tänker iaf på Anna Lindhs man och barn, för detta är en jobbig dag för dom.

  

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback