Godnatt!

Har suttit och tittat på tv hela kvällen, och jag hann med och duscha och hänga upp tvätten :)

Imorgon börjar jag kl 9, så jag ska inte lägga mig riktigt än men ska titta på tv. Vet inte riktigt när jag slutar imorgon, men senast halv 3 skulle jag tippa. Det lär nog blir en tråkig dag i skolan imorgon, vi ska hämta våra kockkläder för vi ska laga mat imorgon....men....jag kommer få sitta och göra uppgifter eftersom jag var sjuk förra veckan då dom andra hade hälsokontroller hos systern på skolan. Därför får jag inte gå in i köket innan det. Tråkigt men så är reglerna.

Vi hörs imorgon efter skolan. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sandra

hej, läste på kenzas blog att du sökte billigare uggisar. ellos har för 300 kronor. ha det.

2008-09-08 @ 22:57:15

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback