Em/Kvällen

Tänkte berätta lite vad som hänt sen sist jag skrev :)

Jag och Pappa åkte och handlade lite mat på Konsum inför kvällen. Sen när vi kom hem började jag laga maten som blev kyckling,potatis,sås och grönsaker. Till efterätt gjorde jag en sås med plommon som vi gjort i skolan, den blev lika populär här hemma som den blev i skolan :) Nu har jag och Mamma nyss varit iväg på Willys och handlat lite gott inför kvällen. Jag bestämde nämligen innan idag att jag inte orkade gå ut ikväll, ska vara hemma och se tv och äta gott ist :)

Nu ska jag ta bort sminket och byta om till myskläder och titta på tv hela kvällen lång :)

Vi hörs senare. Ha en trevlig kväll:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback