Dagens shopping i Malmö.

Nu har vi kommit hem, vi kom hem från Malmö vid 3 tiden, då körde vi hem och lämnade sakerna sen hämtade vi min kusin som nu är här och sen handlade vi lite kvällsmat på Willys:)

Jag hittade faktiskt mycket fina saker i Malmö, tänkte visa er:)


Ett par stövlar från Skopunkten, 399 kr.



Andra paret från Skopunkten, även dom 399 kr.




Var runt överallt i malmö och hittade en skitsnygg jacka på H&M, självklart fanns den inte min stl så vi åkte tillbaka till Trelleborg där jag hittade denna snygga på Kapphal. Första gången jag handlar något där. 799 kr kostade den.


Visst är den snygg?:)

Nu är jag fullt utrustad till vintern :) Bara vantar och halsduk som fattas, men det köper jag sen när det blir kallt:)

Kommentarer
Postat av: m.h

betalade du skona och kappan själv?

allt var jättefint :)

2008-09-20 @ 23:49:23

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback