Bokat tid!

Hej hopp.

Slutade ju vid 14.50, körde hem och åt pasta med svampsås som snälla mamma gjort till mig :) Efter det ringde jag till min friösr, för nu är jag så jäkla trött på mitt hår, det bara hänger, det är inget fint med det överhuvudtaget. Så jag fick en tid nästa torsdag kl 15.00, då ska jag färga utväxten och klippa upp det, klippa ngn sorts lugg och göra det allmänt fint. Hoppas bara det blir fint, annars kommer jag ångra mig :(

Förresten, så var vi faktiskt många på skolfotot, dock såg jag ut som en tjock köttbulle, mitt huvud är ju enormt, helt sjukt :S Bra blev det iaf inte.

Idag ska jag träna tennis, mellan 17-18, sen ska jag bara glo på tv. Har inga läxor till imorgon, men ska börja så smått på dom proven jag har nästa vecka, så jag inte får panik :P

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback