Trött

Tänkte berätta lite om min dag nu när jag ligger här i sängen och halsover.

Pernilla ringde mig i morse vid 11 och frågade om vi kunde hitta på ngt, så jag föreslog att åka ner till stan. Sagt och gjort, vid halv 1 när vi båda var klara cyklade vi ner. Vi fikade(x2 hih) och så shoppade vi. Jag köpte en tröja på gina (bild kommer snart) och mat till marsvinen. Vi kom hem igen vid 3 tiden.

Nu har jag precis ätit, det var jag som stod för maten även idag :) Det fick bli samma som förra helgen dvs kycklingfilé med hasselbackspotatis och svampsås.

Är helt slut nu, men ska försöka ta mig ur sängen och fota min tröja jag köpte+fota min jacka till en tjej på tradera. Sen blir det att baka kanelsnäckor med Mamma, som hela Sverige förmodlingen gör idag :)

Vi hörs senare ikväll. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback