Stress stress stress.

Nu ska jag ta tag i bloggen igen, har inte skrivit på 1 dygn så jag kan börja igen.

Gårdagen var allmänt dålig, allt upp och ner och ja...därför blev det inget bloggande, men ni överlevde nog ändå :)

Idag var jag i skolan mellan 8.30-14.00, hem snabbt och lämna saker, hämta min väska och få i mig lite pasta. Tog bussen ner till stan kl 3 , för att börja jobba på Mcdonalds idag. Jobbade mellan 15.30-19.30. Har precis ätit, fick dock inte i mig något eftersom jag har hållt på med mat hela dagen, USCH säger jag bara. McDonalds gick faktiskt bra för att vara första gången. Fick stå i köket idag och göra en maaaassa hamburgare, undrar var jag ska stå imorgon. Aja, det återstår att se. Det kändes iaf bra, men har jag samma schema som jag har denna veckan, alltså...så tyvärr kan jag inte fortsätta. Men jag ska absolut ge den en chans :)

Nu ska jag gå och duscha, luktar bara mat. Sen plugga framför tv. :)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback