Höst!

Godmorgon!

Vaknade nyss och upptäckte att nu är det verkligen HÖST! Klockorna är på hösttid och utanför fönstert är det höstväder, blåser, är kallt och regnar.

Äntligen är det lov, vid denna tiden var vecka brukar jag hata söndagar, mest för att helgen är slut och för att en ny veckas skola väntar. Men inte denna gången, nu har jag en heeel vecka framför mig med bara slappa:)

Nu under höstlovet kommer det inte bli så mycket uppdateringar som det brukar, ska nämligen inte vara hemma och ska bara slappa.

Men jag uppdaterar såklart när jag känner och hinner:) Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va bloggen är fin Ellinor lilla, det märks att du sliter. Det ska du minsann få belöning för, kom in till köket så ska du få en pung med pengar! Mvh / Mamma

2008-10-26 @ 14:36:00

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback