Hejdå!

Har tittat på "Greys anatomy" innan. Kom precis hem till kl 21, så då hade jag tur :) Bion var jättebra, trodde faktiskt inte "Rallybrudar" skulle vara så bra:) Så gå och se den, jättebra skådespelare också.

Nu tänkte jag göra mig i ordning för att titta på "Lösvikt" med Robert Gustavsson och därefter sova. Ska lägga mig ganska tidigt idag för jag har massor med saker att göra imorgon. Måste packa in paket bla traderasaker och present till min morfar där vi ska på kalas imorgon. Sen ska jag hem till Pernilla och baka och sist kalas hos min morfar som sagt.

Förhoppningsvis kommer det upp en videoblogg imorgon när jag är med Pernilla, hann nämligen inte det idag. Vi hörs imorgon. Sköt om er :)


Vattendroppe på ett blad, snyggt va?:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback