Svar på kommentar.

Postat av:

hej ellinor
fin videoblogg, synd att du glömde smycken :P
jag har en fråga: vilken är din naturliga hårfärg, när färgade du det, vf och hur känns det? funderar alltså själv på att färga det blont, har brunt hår nu.

2008-11-08 @ 17:34:18

Hej!

Min naturliga hårfärg är just blond, jag har bara tagit i slingor och sen dragit ut det i resten av håret. Jag har alltså fortfarande kvar min naturliga hårfärg, med lite slingor i. Jag slingade mitt hår för första gången i Januari och gjorde det nu igen för några månadet sen, har alltså gått mer än ett halv år eftersom det inte syns så mycket på mig(utväxten), eftersom jag är så pass blond i mig själv. Jag trivs jättebra i så pass blekt hår jag har, vill inte ha vitt som vissa har, det ser bara onaturligt ut.

Tänk på att det sliter mycket när du blonderar det, du måste använda bra produkter mot ditt hår för att det inte ska bli risigt, och det blir lätt knutor.

Hoppas du blir nöjd med mitt svar, jag trivs som sagt att vara blond:)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback