Söndag igen!

Ja då var det söndag igen, veckorna bara springer förbi.

Vaknade kl 9 idag, och dom jag förväntade mig så är jag förkyld, men som tur är blir jag aldrig så riktigt förkyld, så det är skönt. Gick iaf ner och la mig där nere i soffan, för jag var helt stopp i hela huvudet.

Nu har jag precis kommit hem, jag och mamma gick upp till hennes arbetskamrat och handlade foundation så nu är jag hel igen:) Sen körde jag och pappa ner till stan , där jag handlade otrivin och nagellackremover och sen övningskörde jag. Var ett tag sen jag gjorde det, eftersom jag inte hade vågat sen sist jag fick motorstopp i en korsning haha. Det gick bra idag, fick bara ett motorstopp där jag hoppade 4 ggr med en bil bakom haha ;)

Nu ska jag ta ngt att äta, blir en lugn uppdatering idag.. måste vila. Puss

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback