Min kväll hos Pernilla

Tänkte berätta lite om min kväll hos Pernilla, kom nästan precis hem därifrån:)

Körde dit lite innan 8, så jag var där lagom till Idol. Då kollade vi lite och sen började hon göra en frisyr på mig, som hon höll på med i ungefär 2 timmar, jättefint blev det:)

Här kommer lite bilder:


Här sitter jag och fular mig:P


Här har hon gjort tuppering och flätat sidorna, även luggen är uppsatt.


Framifrån


Sist men inte minst lockade hon håret, superfint:)


Lockarna igen.

Så, det var den frisyren:) 
Gjorde även 2 videobloggar hos henne, men varken youtube eller dailymotion verkar funka, helskumt. Ska testa en sista gång nu, annars får ni dom imorgon:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ibland säger du att du inte vill berätta om dina kompisar för du vill hålla dom "offside" bloggen.



Men när du är med tex pernilla så skriver du om det och lägger in filmer och så, samma när du träffar den tjejen som bor en bit ifrån dig.. men när någon frågar dig om vilka du är med på fritiden vill du inte svara.

Tycker bara att det låter lite märkligt.



Ha en bra dag samt en bra helg :)

2008-11-15 @ 14:16:26

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback