Min dag!

Tänkte berätta lite om min dag, då jag inte hunnit att uppdater så mycket.

Åkte ner till skolan igen vid halv 1 tiden, fick då reda på att vi inte hade någon engelsklektion, så det var bara att sitta och vänta i en timme, för då skulle vi ha matteprov. Matteprovet gick väl okej tror jag, det kändes sådär bra men jaja, vi får se nästa vecka. Slutade 14.40, gick då hem till min mormor och morfar till lite över 3 då min mamma kom, då gick vi ner till stan och köpte en jacka och mysbyxor till mig. Jag köpte själv 2 nagellack.

Nu har vi precis kommit hem, har varit nere i stan och ätit middag. Tänkte slänga in bilder på shoppingen.


2 nagellack från H&M, 29,50 kr st.

Förresten, GRATTIS till Karolina som blev mamma idag för 3:dje gången:) Supersöt unge:)

Nu ska jag ta ut marsvinen och platta håret. Lite innan 8 ska jag till Pernilla. Vi hörs.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback