Lussekatter

Så nu var lussekatterna också klara, har ätit 2 stycken också:) hihi. Medans dom jäste passade jag på att städa ovanvåningen, så jag har hunnit med mycket sen sist jag skrev:)

Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.. Belinda skulle egentligen följt med till Valen och tittat på Sanna, Shirley och Sonja, men hon var tvungen att plugga så hon hann inte.. och absolut ingen annan ville följa med. Julskyltningen skulle jag egentligen gått med Pernilla, men hon hade ont i huvudet så allt sket sig. Istället ska jag nu gå med mina föräldrar på julskyltningen (jättekul....not) och därefter hem till Mormor och Morfar och dricka glögg.

En ganska lugn söndag för min del, måste såklart plugga och sånt ikväll..men det vill jag inte tänka på just nu.
Vi hörs ikväll, ska göra mig i ordning och sånt nu.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback