Ingen film

Det blev aldrig att jag såg ngn film, istället fick jag ett ryck och började göra fint på mitt rum, la ner saker i lådor och sånt så man slipper se alla saker jag har. Haha, jag kan snart skänka bort så mycket jag har, men det slår verkligen inte det jag hade för några år sen herregud!!!!

Har precis pluggat lite engelska också, har ju prov i det på fredag, men det ska nog gå bra. Har ju börjat plugga i god tid denna gången så jag slipper få panik.

Ni glömmer väl inte att rösta på mig?:) Vill sååå jättegärna vinna!


http://emelieohlsson.blogg.se/2008/november/finalister-manadsmodellen-november.html


Där har ni länken igen om ni missade det.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback