Hemma på lunch!

Nu är jag hemma på lunch som alla andra fredagar. Har haft idrott nu på morgonen, jag var dock inte med pga förkylningen så jag satt bara och glodde, jätteonödigt att åka dit.. men annars hade jag fått ogiltig frånvaro och det vill man helst slippa.

Har precis ätit middag och ska om 30 minuter tillbaka till skolan igen för att ha klassråd, engelska och matte sen är det helg :) Efter jag slutat ska jag upp till min morbror som bor precis bredvid och städa, och tjäna en slant.. sen ner till stan och göra lite ärende.

Vi hörs senare ikväll, ha en trevlig dag! Kram:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför äter inte du i skolan?

2008-11-21 @ 14:31:53

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback