Hemma på lunch!

Hejsan!

Just nu är jag hemma på lunch, har haft idrott nu på morgonen men innan det var allt skit. Det spöregnar ute och jag fick börja min dag med att stressa, nice!! Fick kasta i mig maten för att gå till bussen, sen ha idrott sen ta bussen hem IGEN och nu har jag precis ätit. Börjar inte förrän 12.40 igen, så jag ska ta bussen halv 1. Massa bussåkande idag, haha:P

Videobloggen kommer någongång under dagen eller någon annan dag, får se hur mycket jag hinner med.

Nu ska jag byta om, och sätta upp håret. Vi hörs senare, slutar vid 3 tiden, skrev nog fel igår. Kram!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Varför äter du inte på skolan? Vore inte det enklare så slapp du alla buss resor? Kram

2008-11-15 @ 10:55:54

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback