Handlat.

Nu har jag precis kommit hem, har varit i stan och gjort lite ärende. Körde först till Maxi där vi hämtade ut biljetterna till Diggiloo i sommar, sen handlade vi även lite där. Sen ner till stan och äta middag, och handlade godis på hemmakväll för att bli ännu tjockare än vad jag redan är. Sen till Ö&B och handlade lite skit, och sen till Konsum och handla Mamma Mia filmen:) Nu är jag hemma, har marsvinen ute och sitter här och glor.

Imorgon har vi dansdag i skolan :O, börjar kl 8!!!!! när vi egentligen börjar 9.15, allt för den förbannade dansdagen, vi ska hålla på att dansa i 4 timmar. Tror jag kommer ljuga liiiite imorgon, *host host*.

Nej nu ska jag ta in marsvinen igen, sen blir det duschen och därefter tv. PUSSHAJ!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback