Årets första snö har kommit :)

Ja det har den, innan idag när jag satt i skolan kom årets första snö, det är riktigt mysigt:) Mycket har det också kommit.
Gick precis ut och fotade dessa:


Visst ser det härligt ut?:)


Min gata

Slutade skolan 14.45, cyklade då upp till min morbror och städade och cyklade jag ner till stan igen och handlade lite på apoteket, ICA och djuraffären. Tror ni inte det var fryst snö som kom när jag cyklade hem??!, med motvind !!!! Flyförbannad kom jag hem, sminket hade runnit och mina lår var röda som tomater. Nu har jag precis ätit och lugnat ner mig, gjorde flygande Jacob med mamma för första gången, det var inte gott kan jag säga haha:p

Nu ska jag ta ut marsvinen och ta bort sminket, ser förjävligt ut. Det blir ingen mer uppdatering idag, och jag kommer uppdatera imorgon när jag kommit hem från Båstad.

Ha en trevlig kväll!

Ps: För svar på alla frågor jag får angående varför jag inte äter i skolan?, Jag äter INTE i skolan torsdagar och fredagar. Torsdagar har jag så himla stor lunch så jag går hem till min mormor och morfar och äter istället, mycket godare och roligare. Fredagar äter jag inte i skolan för att jag har idrott på morgonen, bytar alltså inte om i skolan.. måste därför åka hem och göra det.. även då har jag lång lunch, då pallar jag inte sitta i skolan och glo. Det var svar på era frågor. Fattar inte varför ni bryr er så mycket om det, men nu har ni iaf fått svar. Ds

Kram!

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback