Upptagna jag!

Just nu känner jag mig väldigt stressad. Mina ben värker samtidigt som jag skriver med folk på msn, smsar med en kompis, lyssnar på musik och har engelskboken uppslagen bredvid mig. Shit, det märks verkligen att jag är kvinna just nu ;) Kan göra många saker samtidigt.

Imorgon blir det nog inte så mkt uppdateringar, slutar skolan 14.15 då ska jag snabbt hem och sen ska jag ner till stan med Pernilla, shoppa och käka pizza. Sen ska jag möta upp en kompis på busstationen, då ska vi ta bussen in till Malmö och shoppa lite där :) Upptagen människa jag är just nu, men då trivs jag som bäst :)

Nu får jag fortsätta stressa vidare, vi hörs imorgon. Kramar

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback