Naglarna nästa.

Åh vad glad jag blev när det hade kommit så många kommentarer till mig :) Dock blev jag liiite besviken på att det bara var 2 som hade svarat på vem som läste min blogg, det är betydligt fler som läser. Menmen, vill ni inte att jag ska veta det så fine ;)

Snart ska jag ner till stan och fixa mina naglar, dom är SKITFULA rent ut sagt, ska klaga idag att jag inte alls är nöjd. 2 stycken har gått av, 1 är halv och resten är jättefula! Men jag ska använda ett starkare material idag så då får vi hoppas det håller bättre. Bilder på det får ni ikväll :)

Nu ska jag ta in marsvinen, vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du till magasinet ikväll?

2008-05-30 @ 16:12:35

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback