Klar+ EFIT

Så nu var man klar med det också :) Har gjort rent till marsvinen från grunden så nu har dom riktigt fint, och även haft dom ute medans jag gjorde rent till dom och sen tvättade jag det ena marsvinet :) Har precis ätit också så nu får jag väl plugga :( Jag vet att jag är tråkig som bara babblar om skolan, plugg och mina marsvin. Men ska jag vara ärlig så är det min vardag, jag gör inget annat på vardagarna eftersom jag lägger ner min själ i skolan, man får bara en chans att gå i skolan och då kan man lika bra göra det bra. Därför är jag aldrig med ngn på vardagarna, elr ja.. jag hinner helt enkelt inte. Så så är det. Men är glad att jag ändå har runt 20 per som läser min blogg trots att jag är tråkig :)

Förresten så tänkte jag ta en EFIT på lördag då det händer en massa grejer, vad säger ni om det? :)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback