Hello ;)

Min blogg har ju blivit flyttad så jag går alltid in på fel sida , men det är DENNA sidan jag ska in på ;) haha.

Kom hem från skolan halv 3, jättehärlig dag. Började med tyska där vi skrev nationella uppsats, kändes bra så hoppas jag får VG, sen efter det hade vi lunch och då åt jag snabbt sen cyklade jag hem och drack lite sen körde jag till gympan, jag var inte med eftersom jag inte mådde så bra i fm/em men jag hjälpte iaf till :) Sen hade vi so sista lektionen, och det vara bara att träna inför provet på fredag. Jättehärlig dag!

När jag kom hem tittade jag på "Skilda världar" som jag hade spelat in och nu sitter jag här och lyssnar på musik. Imorgon har jag som sagt kompledigt och kl 11 ska jag ner till stan med Pernilla och fixa det sista inför utklädningen och så ska vi göra en hemuppgift vi gick att göra imorgon. Sen på kvällen ska vi ha kalas här hemma för min mamma :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback