Gymmet

Har precis kommit hem från gymmet. Tränade inte alls mkt idag, var asmycket folk så jag gick bara lite på löpbandet och tränade magen. kl 18.00 skulle vi ha ett möte med hon som ägde gymmet om priser och sånt, man är tvungen att binda upp sig i 1 år för 299 kr i månaden, jag som ville bara ta ngn månad men där sket det sig. Så jag funderar på att ta ett 10 kort för 800 kr, men jag tycker inte det är lika kul mer som i början så det blir nog bra. Tränar ju dessutom tennis två ggr/veckan och två ggr/veckan idrott i skolan så det blir nog bra :)

Nu återstår det att ta ut marsvinen, plugga och duscha. Imorgon har jag dessutom nationella i tyska BLÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

VA? har ni nationella i tyska? :=o

2008-05-06 @ 20:29:01

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback