Bilderna från idag!

Här kommer alltså bilderna från idag. Bilderna säger rätt mkt om min dag, så jag behöver inte säga så mkt ;)


Jag i morse :)



Hela outfiten, ursäkta att jag ser lite sur ut men jag var stressad ;) Ni ser Pernilla i bakgrunden också.


Vi två :)


"Une" i min klass var tjej :)


Robin var också tjej.


Henke var ngt fyllo ;) haha


Jack var tjej/kille ;)


Calle var fyllo ;)


Jenny och Olivia var fjärilar. :)


Pernilla på bilden (alltså ämnet) ;) haha


Jag på bilden, jobbade inte så mkt ;)


Kevin var samma som Calle ;)


Emily i min parallelklass ;) hahaha.


Conny hahahahaha ;)


Tobbe hade visst kommit lite fel ;)


Avslutar med en bra bild på mig och Pernilla :)

Kommentarer
Postat av: Tonje

ååå så snyggt.. haha!!! du er så vakker elli

2008-05-21 @ 14:14:58

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback