Tusenbröder.

Idag ringde jag och avbokade min tid på måndag för att göra vid naglarna. Ska inte bygga naglar mer. För det första tycker jag det är för dyrt med 400 kr i månaden och det kommer jag inte klara nu när jag ska sluta sälja aftonbladet och sen för det andra så var jag inte alls nöjd denna gången. Dom har börjat släppa på sidorna nu en vecka innan jag skulle dit, skit säger jag bara. Så nu är det bara att vänta på att jag kan ta av dom och då ska jag fila ner dom och sätta på stärkningsmedel och nagellack så dom håller sig friska :)

Har nyss beställt första säsongen av Tusenbröder på Discshop :) Har läst om den i många tidningar så idag beställde jag den. Kostade bara 99 kr så skulle jag inte gilla den är det inte hela världen. Men jag tittade på trailern och den verkade bra så det återstår att se :)

Imorgon är det äntligen dags att färga håret, är trött på mitt mörka underhår och mörka botten. För er som undrar så är jag så i mig själv, har mörkt under och ljust uppe på. Har bara satt i ljusa slingor för några månader sen men dom är borta nu igen, så imorgon blir jag helblond :)
Ungefär så här:

image87 Vad tycks?

Nu ska jag ta ut marsvinen och samtidigt plugga på engelskan.

Puss :)

Kommentarer
Postat av: louise

pappa och jag kolalde på första säsongen av tusenbrödwer i helgen! den är jättebra!

2008-03-11 @ 20:42:00
Postat av: Ellinor svarar

Vad bra :) Då ska vi se vad jag tycker :)

2008-03-11 @ 20:50:43
URL: http://ellinor92.blogg.se

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback