Träning.

Hej på dig. Hoppas du mår bra för det gör jag :)

Var i skolan idag mellan 8.25-14.15. Har även gjort tyskprovet idag, det kändes inte jättebra när jag gjorde det men hoppas iaf jag får typ G+ elr VG. Vill verkligen behålla mitt VG.


Hade badminton på gympan idag, hatar verkligen den sporten sen min axel flög ur led när vi spelade det i skolan. Var nära på att svimma då så det vill jag verkligen inte vara med om igen.


Ikväll är det tennis som gäller. Är riktigt sugen på att spela idag :) Det är inte ofta jag är det. Hoppas verkligen vi inte blir ngn stor grupp idag. Orkar inte med det..
Ikväll ska jag även se "Du är vad du äter" och " Vad blir det för mat". Det är ett måste på torsdagar :) elr vänta.. var det inte sista programmet förra torsdagen av "vad blir det för mat", näääääääääääääääääääää. Hoppas inte det. Älskar matprogram:) Aja.. det återstår att se.

Har förresten fått sålt mina stövlar på tradera så nu är jag 250 kr rikare :) jiho. Sen har det skickat flera stycken om gitarrerna så där lär jag tjäna liite pengar. Det blir shopping för det :)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback