Söndag.

Ja nu var det söndag igen och nu är det bara en vecka kvar till Påsklovet, ska bli riktigt härligt!

Idag vaknade jag av att mamma väckte mig 09.55 så jag gick upp och åt frukost och läste den jävla aftonbladet, på framsidan var där en stor bild på Carola " Jag har gråtit bakom scenen". Ja.. är det så konstigt? Hon hade själv suttit i sin bil med sin son och hört ett radioprogam där dom pratade skit om henne. Hon är människa hon med. Igår när hon uppträdde såg jag i hennes ögon att något var fel, om det var för hon var nervös elr ledsen vet jag inte. Men jag tycker så jävla synd om henne.

Efter det gick jag ut och sålde aftonbladet (blääää) kan inte den ipoden komma snart så jag kan sluta sälja. Idag var det tom meningslöst att gå ut idag, tjänade uselt.

Nu snart ska vi till Cubus i Arlöv och köpa lite kläder till mig :) Ska även ner till stan och byta den blåa tröjan som var för stor.

Ha en bra söndag.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback