Rolig dag..

Sorry för dålig uppdatering, men jag har inte suttit still förrän nu :O Jag vet... det är inte ofta det händer, men idag hände det :)

Var i skolan mellan 8.25-14.00. Åkte hem och tog det lugnt till jag gick till bussen 14.50. Sen var jag och Pernilla i stan och shoppade lite, jag handlade nagellack, tröja, marsvinsmat, stärkningsmedel, ansiktsmasker och godis :) Sen efter lite shopping blev vi hungriga så vi gick in på en kinaresturang och åt, riktigt gott. Vi tog friterad kyckling med sötsur sås och till efterätt delade vi på banana split :) hihi. Efter det gick vi till ICA för att Pernilla skulle handla klyftpotatis till sin mamma och sen gick vi till busstaionen. Åkte hem 18.10 från stan, kom hem 18.20.

Kom hem och körde ut till alla mina aftonbladetkunder och sa att jag nu slutat sälja, så nu ska jag inte sälja mer. JIHOOOO. Sen 18.45 så ringer det på dörren och då är det Karolina som undrar om jag inte vill följa med henne hem och umgås lite, så jag följde med henne och när vi kom dit åt vi lite pizza och sen tittade vi på lets dance. Kom hem 22.30 och nu har jag suttit här en stund.

Imorgon ska jag sooooova, sen ska jag träna 12.00 och efter det ska vi till Malmö.

Nu ska jag se första dvd:n av Tusenbröder.

Puss.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback