Regn regn och åter regn.

Usch vilket tråkigt väder det är idag. Riktigt höstväder, nääää det ska vara vår nu!!!!!!!

Var i skolan idag mellan 8.25-14.15. När jag slutat så ringde mamma och frågade om Morfar skulle hämta mig eftersom det spöregnade ute. Så han kom och hämtade mig så jag fick låta cykeln stå kvar. Åkte hem och såg att Tusenbröder hade kommit, jippie. Blir en rolig helg med den :) Åt även pannkakor som mamma hade gjort, gott gott. Sen blev Mormor och Morfar här ett tag sen åkte jag med dom till Konsum för jag skulle posta en tröja som jag fått sålt på tradera och köpa en sån grön påse som jag ska skicka ipoden i. Sen fick jag CYKLA HEM!! Skitjobbigt och blev asförbannad på vädert. Så fort jag kom ut började det spöregna.

Idag i skolan har det ringt en person/företag två gånger till mig. Jag har haft lektion båda gångerna så jag har inte kunnat svara. Förtaget heter PIPINETTE AB, någon som vet vad det är? :S

Nu ska jag fixa med min ipod. Hörs senare.


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback