Musik :)

Sitter just nu på mitt ljuuusa rum, det blev jätteljust nu efter vi målade om. Lyssnar på den nya singeln med Carola&Andreas :). För er som inte vet det så är jag ALDRIG tyst, låter som en dryg jävel tänker ni då men ni har aldrig träffat mig ;) haha. Jag sjunger ALLTID elr gör ngt annat oväsen haha.

Har tittat på Lets dance nu, eftersom jag var hos Karolina i fredags så missade jag det. Så bra Tina är :) Hoppas hon vinner allt.

Jag glömde förresten att fråga en sak till angående min blogg, vad är det som gör att ni läser min blogg dagligen? Vad är det bästa och vad är det sämsta, alltså vad kan jag göra bättre? Vill gärna veta det :)

Idag har jag inga planer för dagen, får se vad som händer. Måste iaf börja titta på två läxor/prov jag har till nästa vecka, engelska+redovisning till onsdag och prov om Islam i so tills på fredag. Roligt att börja skolan med läxor och prov. Igår satt jag och funderade för mig själv, jag slutar grundskolan om 2,5 månad. Jag kan inte fatta det, sen har jag ett långt varmt sommarlov framför mig och sen börjar jag gymnaiset. Kan inte fatta var alla dessa åren har tagit vägen, kändes som jag precis gick i 6:an, vilket var en svår tid för mig. Men tiden går som sagt snabbt.

Vad ska ni göra idag? Har ni också fint väder? :)

Kommentarer
Postat av: louise

det är jättefint väder i växjö, snö och kallt och soligt :)
ikväll ska jag på bio =)
puss

2008-03-23 @ 15:58:07

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback