Min dag

Tänkte berätta lite om min dag för er :)

Gick till bussen 11.50 och tittade på busstidtabellen att bussarna bara gick en gång i timmen idag eftersom det är som en söndag. Så det var bara att vända om och gå hem igen. Gick hem och åt knäckebröd och sen gick jag till bussen igen 12.20. Träffade Pernilla på bussen och när vi kom ner till stan gick vi till donken och åt efter det gick vi och köpte lite glass och tittade runt lite. Jag hittade carolas&andreas singel, ben till min hund, godis.. sen minns jag inte mer. Sen skulle vi ta bussen hem men bussen gick inte förrän 50 senare så jag ringde min pappa så fick han snällt hämta oss. Kom hem här och såg Wallander-Hemligheten med godis och när den var slut, började jag fila mina naglar hahahaha, samtidigt som vi lyssnade på nya singeln. Sen målade vi våra naglar i samma färg hahaha. Låter skittöntigt men det blev jättefint :)

Just nu har jag marsvinen ute och Pernilla gick för en halvtimme sen. Ska försöka ringa till Karolina sen igen, skulle egentligen till henne idag.. men det kom ngt förhinder..aja, får se hur det blir. Förresten så är alla mina väggar målade nu, pappa håller på att sätta upp tapeten :) Så imorgon kan jag så smått börja inreda :)

Kram på er.

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback