Känns lite bättre!

Idag mår jag bättre än gårdagens. Igår var allt skit och på kvällen brast allt. Men med lite sömn så mår jag nu bättre. Jag kommer inte berätta vad det är på ett bra tag, tills allt är bra. Jag vet att ni är nyfikna när jag skriver att jag mår dåligt och då vill man automatiskt veta varför. menmen.. det är som det är.

Har iaf varit i skolan idag och det gick bättre än jag trodde, lagom lång dag.. 8.25-13.45. Imorgon har jag tyskprovet :( och det känns som det kommer gå dåligt men får tänka positivt så går det säkert bra ändå.

Är det ngn mer som har snö?? :S Det började snöa igår kväll och imorse var det jättehalt ute. Jättekonstigt, vi är ju ändå i mars månad.

Nu måste jag plugga:(

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback