Hemma.

Så nu har jag varit och tränat :) Det var skitjobbigt idag, sprang mycket men det är bra för fläsket ;) haha.

Idag vet jag faktiskt inte vad som kommer hända här hemma. Antagligen ingenting som vanligt. Men måste iaf plocka undan lite på mitt rum, ser ut som kriget och sen måste jag dammsuga och sånt skit som jag gör var helg. Sen skulle vi kanske gå och titta på min kusin när han spelade innebandy men är inte säker att det blir av. Men blir det inte av ska jag nog ringa till Karolina och fråga om jag kan komma dit där idag också, blir inte det heller av ska jag ner till videomix och köpa godis och hyra en film :)

Vad ska ni hitta på ikväll? :)


Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback