Hemkommen+kommentarer.

Kom hem från Karolina för 20 minuter sen. Bowlingen gick bra....kom dock näst sist men kul var det. Och jag har inte spelat på flera år :) Gjorde dock 2 strikar så ganska nöjd är jag :)

Följde med dom hem och åt glass och sånt efter bowlingen för att fira Karro eftersom hon fyller år idag och stannade som sagt till halv 12. Sitter just nu och smsar med Lollo som inte kan sova, stackare :) hihi

Har fått lite kommentarer medans jag var borta:

Postat av: Tonje

ha en bra kveld gumman!!

2008-mar-23 @ 17:36

Tack gumman, saknar dig <3 :)

Postat av: Cherrie

Du, vill du vara med i en liten itervu på min blogg, om din musiksmak?

2008-mar-23 @ 17:38

Hade varit kul, vad är det för sorts intervju och varför just jag?,  Låter kanske lite bitchig men vill gärna vet, kul att veta varför du just valde mig :)

Nu ska jag byta om till pyjamas och tvätta bort sminket och sen blir det antagligen en beck film. Länge sen jag såg en beck, har varit i en Ola Rapace period nu så nu får det bli lite Mikael Persbrandt ist ;) Idag är det ju sista dagen på lovet som man kan vara uppe länge.. får göra lite saker då :)

Puss på er.


Kommentarer
Postat av: louise

det va kul att smsa igå r.P

2008-03-24 @ 10:47:01
Postat av: Cherrie

För att jag gillar din blogg och för att du har en Idol du står för :D
Det är bara ett par frågor, jag ska fråga fler personer senare eftersom jag tycker att det är kul att se vad andra har för musiksmaker :D Det publiceras givetvis på min blogg senare. Hoppas du är interesserad ! :D

2008-03-24 @ 12:03:49
URL: http://chestnut.webblogg.se

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback