Hatar söndagar!!

Asså söndagar är den dagen jag verkligen hatar. Det är en otroligt tråkig dag, man städar eller pluggar på denna dagen eller så gör man inte ett skit. Som idag så ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, och plugga på tyskan :( Inte kul alls kan jag säga. Vi har prov på det på torsdag så jag får börja lite på det idag, orkar inte med fler prov just nu men är tvungen att plugga :(

Vaknade iaf kl 10 idag, åt snabbt frukost och sen gick jag ut och sålde aftonbladet, fick inte sålt så många idag men tjänade ändå 290 kr :) Det blåste som in i så det är jag värd ;)

Funderar även på om jag ska köra till onoff och framkalla mina foto från Malmö, vill ju ha det på foto också :) Får se om jag orkar det ;)

Kommentarer

Skriv vad du vill här:

Ditt fina namn:
Stamgäst?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

Din åsikt:

Trackback